Učení

08.09.2008 16:51

 

   Dneska mi škola končila ve tři a my až do čtyř, kvůli uklízení, nemůžeme na své pokoje. Když říkám, že nemůžeme, není to jen pouhé nařízení, samozřejmě jsem si chtěla zahrát na neznalou interních pravidel a na svůj pokoj prostě jít. Celou chodbu ovšem strážila dračice Nicole se svými obrovskými mušími brýlemi, s přenebezpečným smetákem v rukách, a doslova výhružně na mě zahulákala, že od dvou do čtyř NEMÁM PRÁVO jít na svůj pokoj! Tak jsem se omluvila a šla si ven na lavičku rozprostřít něco málo z učení.

(Já jsem vidět tady v levém spodním rohu, kus hlavy a stín mé ruky na mém sešitě)

   A co mne dnes dost pobavilo, Mme Renaut, angličtinářka, nám rozdala přepadovku. A víte, jaké bylo téma? Phonetics! Psalo se z těch znaků, jak co vyslovovat. Nedalo se dělat nic jiného, než se tomu zasmát. Jsem zvědavá na mé hodnocení.

   Tak se zatím mějte!

   PS: Objevila jsem kouzlo hudby, poslouchajíc energickou a veselou hudbu se necítím tak bezradná a ... nechci říct, že by mi to všechno bylo fuk, ale říkám si, že jsou i horší věci na světě než nějaká nepochopená fyzika. Teda do té doby, dokud budu schopná alespoň prolézt ročníkem. No ne?

—————

Zpět