Točíš, točím, točíme

28.05.2008 14:03

 

  Ták. Mám za sebou natáčecí dopoledne.

   Jirka je neskutečně ochotná osoba, až se mu divím. Dobrovolně se pouští do takových dobrodružství a nepříjemností, jako je nahrávání třeba takové Humoresky, kdy housle obtěžuji já.

   Celé dopoledne, nešedši do školy (zajímavý tvar přechodníku, viďte? Jenže nejít je nedokonavé, jsem zmatená…)šipka nejdouc do školy, natáčelo se CD o pouhých dvou skladbách – Humoreska a Montiho čardáš, jak jinak. Och, jak překvapující bylo, že obě dvě skladby hraju falešně! Na nějaké vylaďování nezbyl čas a aby se zvedla cena tohoto disku, zahrál Jirka čardáš na housle po svém. (Byla-li by to první skladba, u těch zbývající dvou v mém provedení by se nad falešností nikdo nepozastavoval – nikdo by si jí nevšiml!). Jinak smekám klobouk :-) .

   Každopádně zvědavostí překypuju, těším se na začátek prázdnin, až mi Jirka předá hotové CD. A já si ho poslechnu…a nikdo další ho neuslyší, co kdybych se měla hanbou propadnout!

—————

Zpět