Narozeninová sortie

09.01.2009 21:30

      První sortie v roce 2009 se konala v Jeanninu a nesla se v duchu narozenin. To protože Bob se narodil 28.12., Simča 4. ledna a já den (a rok) po ní. Nevím jak ostatní, ale já ve svém datu narozenin, stejně tak i svátku, nacházím jisté nevýhody. Třeba mi Ježíšek nosí méně dárků než ostatním dětem; část totiž odloží stranou až na pátý leden, část dárků je zase určena k mému svátku. Pokud je mi vůbec souzeno nějaké dárky dostat...

:-)

   Áaale na narozeninové sortie jsem dostala naprosto jedinečný a originální a báječný dárek, vážně mě ŠÍLENĚ POTĚŠIL a já Vám ŠÍÍÍÍLENĚ DĚKUJI! Akci fotil Michal - a já mu děkuji za těch pět fotek, které mi poslal. Bohužel mi jich poslal jen pět, se mnou, takže Boba ani Simču uprostřed přacího ceremoniálu zde nevyvěsím (třeba bych k tomu ani od nich nedostala souhlas...).

   S chutí do koukání...

... ta mísa mohla vážit dobrých pět kilo. A vidíte, co všechno se v ní je? Tak tohle všechno.. tohle všechno jsem prý mohla sníst!

... jééé, Kamča si s ukusuje jazyk a Tom si jí hlady ruku. Možná vymýšlí plány, jak se dostat k mému dárku... nenápadně, hlavně nenápadně. ...

... já to skoro neunesu...

... a ještě tentýž večer sníme hroznové víno, karambolu, jahody, dva banány, jeden grep a mandarinky.

   Háá, moc děkuju :-)

—————

Zpět